.... . .. -.- -.- .. (fatsoheze) wrote,
.... . .. -.- -.- ..
fatsoheze

Asiakaspalvelu ja miten se pitää toteuttaa

Kävipä tuossa männäviikolla silleensä, että hukkasin Polarin sykemittarista lähetinyksikön. Siis sen mokkulan, joka tulee kiinni rinnuksilla olevaan vyöhön ja välittää tietoja itse mittarille ranteeseen.

Homma hoitui juuri niin hyvin kuin voi, eli laitoin sähköpostia Polarille, josta tuli vastaus vielä samana päivänä. Pyysivät osoitetta ja lähettivät korvaavan osan vielä samana päivänä, ja tämä kaikki täysin ilmaiseksi.

Voin muuten kertoa, että ostan Polarin kamppeita jatkossakin.
Tags: asiakaspalvelu, huibua!
Subscribe

  • LAAtua kansalle

    Vaimon ja Kulutusjuhlan innoittamana listaan minäkin jokusen Heikki Suosittelee -mestan. Vaimon luettelemista suurin osa pääsee…

  • Fläsä iskee jälleen

    Piiiitkän tauon jälkeen käytiin taas potkimassa nahkakuulaa poikien kanssa, eikä tällä kertaa tuntunu…

  • Kipin kapin

    Ööh, korjausta aiempaan. Ei se juoksukunto mitään kolausta oo kokenu. Kävin sillä luvatulla lenkillä, ulkona noin…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment